sâmbătă, 15 februarie 2014

Strand Up comedy la români

   
        Niciodată nu am ştiut diferenţa între Stand Up comedy şi one-man show. Ambele sunt cam americane,dar de ceva timp, le plac şi la români.Diferenţa dintre cele româneşti şi americane sunt următoarele:
    -La americani se iese cu capul sus pe uşă, după ce artistul a prestat!
    -la români, este obligatoriu să fie cel puţin o fereastră de evacuare!
    -La americani, artiştii sunt plătiţi după shwow,
    -La români, artistul este plătit după spitalizare, de către cei ce au ascultat, nu de patronul locaţiei!
    -La americani, artistul se retrage din activitate în faţa mulţimii,
    -La români, artistul se retrage din carieră în faţa unui public moldav!
                                                               ******
    Ieri, nu ştiam ce înseamnă Stand Up comedy,aşa că am intrat pe net să văd ce explicaţie îmi dau aceştia.Primul link a fost pe Youtube.Am înţeles rapid ce înseamnă, deşi io sunt cam greu de prins, de când am slabit, dar asta nu trebuia să v-o spun vouă!Pentru cel ce nu ştie termenul sus amintit înseamnă: Trebuie să fii negru şi mic, şă râzi de mama unui tip gras din public.Am încercat şi eu la mine la bar un asemenea show, şi mi-a ieşit poianta în totalitate, am râs de mama grasă a unui tip ...mai negru.Nu mi-a ieşit pe loc faza cu...a fi şi eu mic şi negru.Dar după trei zile, am fost negru total, deşi , nu mai mic, ci ...mai umflat!
                                                               ****
        Eu, când eram mic vroiam să fiu un Mercesdes, pardon, într-un Mercedes.Dar timpul a trecut, mi-a intrat  mintea la cap nu şi banii în cont pentru Mercedes , am îmbătrânit şi mă mulţumesc cu un căşciug, pardon, cu o Dacia, că la drumurile pe care le avem, nu ştii de te plimbi cu o  un coşciug de Dacie, sau, de te plimbi cu ea, ajungi în coşciug!
        Să ştiţi, că nu am  nimic cu drumurile din Romania, deoarece nici ele nu au nimic cu mine!Şi asta , deoarece sunt un şofer atât de prost, încît am condus doar o dată după ce mi-am luat carnetul, şi i-am rupt cablul de la timorerie de două ori, prin urmare, drumurile mele, şi drumurile drumurilor, niciodată nu se vor mai intersecta!
                                                                   ****
     Am o poantă, pe care vreau să o auziţi şi voi:
     -Ăăăăă!
     Eram destul de roşu la faţă, dar am insistat!
      -Pardon, mai încerc încă o dată, să îmi vină poanta!
    -Ăăăăăăă!
    -Vă mulţumesc. asta a fost tot.Nu mi-a ieşit poanta cum vroiam, dar DOAR voi cei din primul rând...O VEŢI SIMŢI
                                                                ***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu