marți, 25 februarie 2014

Best seller!

     Nu ştiu pe unde umbla Patrick, ştiu doar că moneda lui norocoasă încă era la mine şi...făcea minuni în continuare.
     Nu spun că nu cred în factorul noroc, sau  că sunt obtuz la minte, dar, aici era vorba de ceva mai mult decât putea crede un om obişnuit, care în viaţa lui nu a câştigat mai mult de o săptămână, exprimat în bani, la jocuri de noroc, şi care a jucat de mii de ori tot felul de jocuri.
     Cu ajutorul ''monedei norocoase'' cum îi spunea patrick, am câştigat într- seară două turnene de poker, unul mai micuţ, banii pe o lună de muncă, al doilea, banii pe juma ' de an.Dar în acea seară am mai jucat şi la aparate, şi am plecat cu...15 bătrâne(mii) euroi, care mi-a oferit multe alternative.
     Aşa co nu m-a luat prin surprindere faptul că...a venit poliţistul cartierului cu un tip cam oficial îmbrăcat.
     Eram cu băieţii la bar.Nu mă simţeam cu musca pe fes, aşa că am recunoscut că eu sunt tipul căutat, deoarece poliţistul nu mă cunoştea, iar băieţii de acolo, nu mă trădaseră pe faţă. mai ales că ştiau cine este.
    -D-le John, mă bucur să vă găsesc, acest domn vrea să vorbească cu dumneata.
    -My name is...şi sunt avocat al Editurii Blumsburry C. cu sediul în Londra.Am citit scriptul d-voastră, am încercat să vă contactăm, nu aţi răspuns la email, aşa că seful meu m-a trimis să vă caut, după , ce mai întâi a apelat la un detectiv local, să vă identifice.Am venit cu o ofertă pentru D-voastrî.
     -Ascult!
     Dar şi băieţiii din bar ascultau ce vorbeam chiar dacă jumătate de ei nu înţelegeau o boabă din cele spuse.
     -Suntem interesaţi de proiectul trimis, eu trebuie doar să vă dau actele la semnat în cazul unui acord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu