marți, 4 februarie 2014

Adolescenţii!

           Adolescenţii sunt cea mai de neînţeles specie din Galaxie, asta o poate afirma sau confirma oricine, de la Viermele Polar, la Vrabiuţa Elastică.Oricine.
           Aşa că înţelegi acum când spun cât de greu mi-a  fost să intru , încă o dată în Lumea lor, să îmi îndeplinesc Misiunea, şi, cel mai greu, să găsesc Poarta de ieşire, pentru a nu rămâne blocat acolo pentru Veşnicie.Dar, poate la o adică, nu ar fi deloc rău să mai fiu încă o dată în pielea unui Adolescent, chiar dacă mintea mea este mai matură, mai organizată, şi setată pe un mod diferit decât a lor!
           ...alergam ca nebunul într-un cămin în care probabil că dormeau Adolescenţii, deşi nu văzusem deloc tumultul specific lor, alergatul pe holuri, ţipetele de bucurie, care se amestecau cu cele de dezaprobare, sau sunetele de cocoşi în călduri, sau de puicuţe în alergare.Nimic din toate astea, ci doar holuri întunecate, pe care alergam eu mai să îmi rup Adidas-ii.
            Holul făcea pe dreapta, eu după el, am deschis uşa cu fereastră mare de sticlă prin care se vedea afară şi, după ce am câştigat proba de viteză de 400 de metri, se merita să îmi trag sufletul, sau să privesc spre Nr.Doi, care după duduitul din spatele meu ştiam că avea doar o secundă în spatele meu.
          Şi l-am văzut! Poate era mai bine să îmi fi continuat alergarea căci ce am văzut era ceva ce m-a făcut să îmi paralizeze picioarele de frică, şi chiar dacă aş fi vrut  să îmi continui cursa, nu cred că aş fi avut puterea necesară.Bin, cred că şi voi meritaţi a şti ce au văzut ochii mei, deşi cuvintele îmi sunt sărace , nu pot deloc descrie stările prin care am trebut, de la perplexitate la uimire, la frică, la admiraţie, Nici mai mult , nici mai puţin, în faţa mea ...un cocoş, dar nu era un cocoş normal, masculul puicuţeşor pe care le ştim noi din curţile noastre, ci un cocoş înalt, cât un om, subţire, ci piciarele lungi şi atletice, cu un corp fusiform, mult mai subţire decât a unui adult, de fapt, părea un...adolescent, sau poate , un copil, în afara faptului, că avea capul, labele de cocoş şi era dezbrăcat, şi i se vedea...alt cap de cocoş, dar mai mic, cam cât un cap de găină normală, de parcă ar fi capul fratelui său geamăn siamez.Sincer, nu ştiam ce naiba era creatura aia care mă urmărea, mai ales că avea şi o piele de...găină, urâtă, sub care se ghiceau celulele grase de grăsime.Brrrr, ăsta cred că ar fi fosr răspunsul corect pentru anomalia din faţa ochilor mei.Şi o găină sau un cocoş, care are vreo 15 kg, care dacă te urmăreşte, poate că nu te omoară, dar sigur pe poate lovi cu ciocul ala destul de mare şi de puternic!
         După cîteva secunde de pauză, timp în care eu îmi trăsesem sufletul, iar Orătania se uita peste tot, încercând cu creierul ei de găină, să găsească un răspuns la o întrebare, sau poate, avea un răspuns, dar căuta o întrebare.
         Nu am aflat nicioadată dilema Păsării Mutant, deaorece suflul mi-a revenit, bateriile mi s-au reîncarcat, şi cu frica de viitor în suflet, am făcut  la fel ca şi toţi predecesorii mei, care au fost puşi în faţa problemelor, mi-am luat picioarele în spate, sau Tălpăşiţa, mai pe româneşte!
................
          Cu frica în spate, văd în faţa mea o farfurie zburătoare de mică dimensiune, nu mai mare decât un scaun, care trece în zig-zac pe lângă mine, mă depăşeşte, apoi revine.Asta înseamnă un singur lucru: trebuie să prind autobuz...ăăă, OZN-ul , pt că realizez că este singura cale de a scăpa de situaţie, oricare ar fi ea.
         Mă risc, ştiu că este OZN-ul homoxexual, dar, cînd ajunge la mine, pun piciorul pe el, la fel cum a făcut şi partenierul meu de fugă, corpul zburător deşi mai mic decât mine  îşi măreşte volumul, şi...mă înghite, aşa ar fi spus urmăritorii mei dacă ar fi fost interogaţi, sau poate că aşa au spus partenerilor, colegilor, superiorilor, sau părtaşilor...lor!
         Înăuntru este aglomeraţie, erau trei scaune, şi cu mine eram cinci persoane.Eram destul de înghesuiţi, dar de câte ori a ripostat un bărbat cu înclinaţii bisexuale faptul că stă prea aproape de alt bărbat?Pardon, io ripostez, dar ceilalţi, nu!
          Cred că faţa mea era destul de crispată, deoarece cel care era la pupitrul de comandă. îmi spune:
          --Du-te la baie, pari constipat!
          Nu am apucat să spun nimic, când alt tip din formaţia OZN spune:
          --Cu o sută am întreţinut relaţii sexuale inverse.Cu o sută!
          Mă luă cu transpitaţie, ştiind ce proastă reputaţie au OZN-auţii, care răpesc persoanele. fac experienţe pe ei, şi le bagă în funduleţ, fel de fel de sonde.Dacă ar fi foast doar la femei, nu mă interesa, dar am auzit că băgau şi la bărbaţi.Dar ce face omul cu popo-ul lui, îmi este indiferent, atât timp cât nu este vorba de popo-ul meu.
          Uitându-mă la ...salvatori, am văzut că erau umanoizi, la fel ca şi mine, unul cred că avea chiar şi greutatea mea de un porc şi jumătate, în rest, nu arătau deloc cum aş fi crezut că arată un...extraterestru, mi se păreau destul de...tereştri.
           Tipul cel care spusese de 100 de relaţii, continuă:
           --Toţi cei o sută m-au penetrat, se subînţelege , adăugă el cu un gest complice cu ochiul!
           ....................
       
          Greu şi alambicat, complicat şi  încâlcit!
          Adolescenţi, la greu, peste tot, de diferite etnii, aparteneţe diferite,găşti, etc.Nu ştiam cu cine fraternizez, cine este împotrivă, cine nu se împlică, care îmi permit trecerea nestingerit ca şi cum acel colţ de stradă nu ar fi fost al grupului lor, nu în sensul de proprietate, se subînţelege, ci după alte legi nescrise.
etc






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu