joi, 29 martie 2012

Pierdut printre ganduri (schizofrenie)

1.vede totul în flash-uri!
-nu ştie când e noapte sau zi, pierde noţiunea timpului,
-pastile, sevraj
-persoane imaginare
-cine ştie ce este real şi ce nu?!
-etc...
                                                              Pierdut printre ganduri!
 Abia venisem de o saptamana in acel loc de cazare, si nici macar nu reusisem sa ma acomodez cu noua munca sau cu imprejurarile, cand vazui un alt grup de timeri veniti din tara, care, si  ei ca si noi venisera aici pentru o viata mai buna.Ma indreptai catre dusuri, caci dupa o zi de munca de 12 ore, nu iti doresti  nimic mai mult decat un dus si un somn de cateva ore.
       Drumul mei se intersecta cu grupul nou venit, care tocmai urcasera la etajul superior, unde aveu sa fie distribuiti in diferite camere dupa ce aveau sa fie inregistrati.
       Imi atrase atentia o tipa foarte inalte dupa standerdele mele, care avea cel putin 1.90 cm, si chiar daca nu reusii sa o privesc decat din spate, ghicii o sportiva, sau poate o "ex" deoarece si imbracamintea era de sport.Nu apucai sa ma intreb ce ar putea cauta o fata ca ea intr-un asemenae loc, cand tipa se intoarse, apoi timp de o secunda se uita direct in ochii mei, urca treapta din reflex, dar, se impiedica de persoana din  fata care deja se oprise pentru o secunda.
       O urma de zambet aparu in coltul gurii mele, mai mult de comicul situatiei, care se blocase intr-un rictus cand intorcand capul, vazui tipa, care se uita din nou peste umarul ei, dar intoarsa cu jumatate de corp inapoi, exact ca un copil care urmareste pe un altul, cu un aer timid, curios, si friucos in acelasi timp.
        Poate ca as fi uitat incidentul dupa ce apa rece mi-a alungat toate gandurile si grijile din acea zi, daca dupa cinci minute, nu m-as fi reintors , si in acelasi loc erau o parte de grup,doua fete si doi baieti, care asteptau ca administratorul sa isi termine procedura.
        Unul din tipi statea de vorba cu fata  care se uitase mai devreme la mine, dar aceasta parea sa nu il asculte, uitandu-se din nou catre mine foarte insistent.Pentru o secunda, crezuica ma cunoaste, sau poate ca ma confunda cu cineva.Despre o atractie la prima vedere, nu putea fi vorba, in viata mea neintamplandu-se ceva de acest fel, deoarece nu cred a fi vreun tip de care sa se indragosteasca careva la prima vedere.
        In momentul in care am ajuns langa ea, tipa s-a aplecat catre mine, s-a uitat in ochii mei, apoi a spus:
        - Ma bucur sa te gasesc aici , intreg si sanatos.sunt foarte bucuroasa.Ce faci, nu ma strangi si tu in brate?
       In secunda urmatoare ma  trezii strans in brate cu putere, de parca tipa ma cunostea de cand lumea.
       Am ramas nemiscat, nestiind cum sa reactionez.cu coada ochiului ma uitai la ceilalti, care priveau usor amuzati situatie, si imi dadui seama ca acestia stiuau ceva mai mult decat mine, se amuzau de parca ar fi fost la un film prost de comedie.
      -Scuze, dar...poate imi spuneti de unde ne cunoastem? Nu ca m-ar fi deranjat imbratisarea, dar...nu vreu sa ma ia careva la bataie, prietenulsau sotul tau, si...ne cunoastem cumva?!?
       -Nu inca,dar avem tot timpul.Stii, cineva din tipii aia cu care am venit, mi-au pus gand rau si...cred ca tu esti in stare sa ma  protejezi, le-am spus ca prietenul meu ma asteapta aici.Cred ca nu esti cu femeia ta aici sau cu prietena ta?
       -Hm...
       -Nu face nimic chiar daca esti cu ea, ii voi explica eu cum sta treaba si....am io grija sa te recompensez intr-un fel sau altul.Nu pierzi nimic!
        Nu am raspuns nimic, dar mi-am continuat drumul catre camera mea, dar tipa deja srtiga dupa mine inttrebandu-ma ce camera aveam.
          Ma asezai la masa, ca eram destul de flamand dupa o zi de munca, inca reflectand la incidentul petrecut cu cateva minute mai inainte, cand usa se deschise si, ghici cine intra cu bagajele in maini? Tanara fata !
          -Ups, buna ziua, din nou, tot eu sunt.tipa asta nu vorbeste decat ceha si eu nu m-am inteles suta la suta cu ea, caci abia am citit cateva expresii  in ultimile doua zile de cand m/am hotariat sa vin aici.Este destul de usoara limba, dupa ce iti dai seama de reguli, si bineinteles tii seama de ele.A, apropo, vom fi colegi de camera!
          --Nu e rau, dar...nu cred ca se poate asta, deoarece suntem deja patru persoane in  acmera, si nu mai sunt locuri, iar eu, dac nu ma insel, esti fata, iar fetele nu stau in camere mixte, sau cel putin eu nu am auzit.!
           --Da, ai dreptate, si mie mi-au spus ca fetele nu stau cu baietii, dar tocmai s-a facut un loc liber in camera, s-a mutat unul din baieti cu prieena lui stazi, si  ...le-am spus ca eu sunt baiat, dar...mi-am facut implanturi si vreau sa imi fac operatie de schimbare de sex, de aceia arat asa ca o fata.Nu a parut deloc sa nu ma creda!
          -Da, am vazut cateva cupluri de acelasi sex pe aici, si , crede/ma ca se poata in Europa mai mult decat in Romania.Fiecare face ce vrea cu...treaba lui!
          --Deci, nu te deranjeaza ca am venit sa stau cu tie in  camera?
          --Eu, sunt doar una din persoanele care locuiesc aici, nu am nici un cuvant ded spus, desi, daca ma gandesc bine, imi platesc camera!Dar, te rog, cred ca esti flamanda de la drum, sau poate vrei sa faci un dus.Iti pot arata imprejurarile!
            --Nu imi este foame, desi nu am mancat de dimineata.Da, voi face un dus, si sunt sigur ca vei vrea sa imi arati orasul.Mersi oricum.
             Se ridica de pe scaunul pe care se asezase, isi deschise un geamantan isi lua cele necesare pentru un dus, si in timp ce imi continuai saracacioasa cina, tipa isi puse in dulap hainele pe care si le scoase dintr-o geanta nu prea mare!
             Pe drum spre oras inca ma gandeam la frumusetea salbateca a trupului Necunoscutei, caci, inca nu se recomandase si nu stiam cum se numeste, dupa ce apropae ca m-a obligat sa merg cu ea sa faca dus si sa o pazesc ca nu carecumva sa intre cineva, desi i-am explicat ca ar puitea sa fie deranjata doar de o femeie!
              Am mers pe jos aratandu-i cateva locuri pe care le stiam si io, caci nu prea erau prea multe de vazut intr/un oras de trei km lungime si un km latime.
             Cand am trecut pe langa u restaurat  as-a oprit si m-a rugat sa intram sa luam cina.Degeaba i-am explicat ca nu am bani deloc decat cat sa cumpar o racoritoare sau o bere, a insistat ca plateste ea!
             Nu vreau sa spun ca sunt paranoic sau mai stiu eu cuk, dar nu prea obisnuiesc sa intru intr-un restaurant sa fac cheltuiala fara a avea bani in buzunar, iar o tipa, pe care nu o consideram total intreaga la minte , sa se ofere sa plateasca.nu era chiar cea mai buna combinatie, dar mi-am legat bine sirerturile la adidasi, in ideea ca va trebui sa fug daca cheltuiala va fi peste asteptari!
             Am intrat in restaurant, care era cu specific grecesc.Un cheleneer ne-a intaminat chiar chind am intrat intrebandu-ne daca aveam rezervare, eu traind cu speranta ca imi va spune ca nu putem intra fara rezervare, si vom putea pleca.
            Nu a fost deloc asa cum speram, deoarece daca aveam rezervare, insemna sa avem o anumita masa, si nimic mai mult..
             A venit un alt chelner, iar Necunoscuta l-a intrebat in limba greaca daca poatye face comanda.I s-a raspuns ca da, tipii chiar erau greci, tot personalul, ceea ce eu nu as fi crezut.
             M-am lasat la gusturile ei, io necunoscand felurile grecesti de mancare, deoarece mancasem doar de vreo doua ori in viata mea la greci si atunci, atcineva imi recomandase si imi platise consumatia, iar eu, nicioodata nu am stiut ce am mancat, sau cum se numeste.
            --Auzi, tine te rog baniia cestia sa platesti tu, ca nu se cade ca o fata sa fie caea care face plata.Ok?Si  u mai fi stresat ca depaseste posibilitatea ta finaciara...din seara asta!
               Mi-a dat cateva bancnote de 1000 de koroane, care, cred ca valorau de zece ori mai mult de  cat am comandat noi.
               Intradevar menuil ne costase aproape toti banii pe care ii luam eu ca avans pentru alimente pentru o saptamana, si asta doar pentru doua feluri de mancare, un desert si ea doar un pahar de vin, deoarece eu nu consum alcool.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu