luni, 19 martie 2012

Primeşti ce oferi...schită...

..sedinta,
+tipul cu paralute care înceraca să intre iîn grup fără o identitate prea puternica, părând genul de om care are +nevoie de cineva sa îl ajute în orice treabă pe care o face.
+recompenseaza si pedepseste dupe regule: dupa faptă si răsplata!!!

Musca şi Ziaru, pamflet de C.Paul

Salut baieţi...si fete...larve şi coconi !  Am şi eu o reclamaţie de facut, căci aşa-i când esti bătrăn şi nu te mai poţi ţine în ritm cu tineretu`ăsta plin de aripi, care parcă-i duce organul olfactiv acolo unde-i băutura mai bună şi mai atrăgatoare, apoi vin ...da, beau şi vin, evivent...şi eu şi ei!....dar, spuneam că vin şi adorm pe unde pot, de beţi ce sunt....de, tineretu` de azi!

  Dar problema mea este că vreau să fac o plângere, nu ştiu însă la cine, cred că la...Jupânul care are cladirea, că a lui este şi tot el, bineînteles că ar putea lua atitudine! Deci problema este legată de ţânţari, dar,  nu de Anopheles maculipennis, ci de aştia comuni , Culex pipiens, care ne fac nopţile, dar, şi zilele un calvar!

   Din cauza nesătulilor aştia, tre` să suport tot felul de mirosuri, care de care mai ...otrăvitoare, mai distructive.Poţi să crezi ce vrei, dar, de nu mă crezi şi pe mine e...o.k., doar în ultimul ciclu al vieţii mele mi-au murit 20 de procente de rude de sânge...dar, nu vreau să mai vorbesc de sânge, că iar îmi amintesc de duşmania pe care o port ţânţarilor!

   Noi lucrăm intr-un domenieu` foarte bun, "Sănatate".pentru că suntem cei care curaţăm toate locurile de mizerii, firimituri. şi tot felul de gunoie.Cunosc altii, niste veri de gradul doi, noi le zicem, mai în serios mai în  glumă calliphora vomitori, care au o muncă, mult mai de..rahat, decât a noastră! Vezi, că suntem mai bine văzuti de...oamenii din jur.

  Adevărat că suntem mai...bâzâitori din fire, apropo de fire, îi mai scoatem pe vecini din...pepeni, asta să nu mă repet şi să spun , din nou, fire!

  O dată , unul,  un ţânţăroi   se dăsuse la o nepoată de a mea, dar..noroc că am căsătorit+o în maaare grabă, ce mai, într-o oră, că  avea pretendent şi..s-au luat dacă s-au placut!

   Viaţa noastă este încărcată , nu prea ai timp să te plângi de ceva, mereu suntem ocupaţi, lucram, lucrăm, şi...lucram,  că altceva nu prea stim ce să facem.Aşa că ţi se pare că trece taaare repede, de multe ori mă întreb cum de mai m timp să gîndesc chestii atât de inutile.cum ar fi,   să mai ies în vizită la rudele mai depărtate ale femeii, cu care sincer, nu prea mă înghit!

 Dar, să revenim la reclamaţia mea, cred că trebuie să vorbesc cu  jupânul, care, mai toata ziua se plimbă prin cladire. aha....uită-l, chiar vine spre mine, mi-a adus şi ziarul, mersi mult, cred ca tre`să il citesc!!!

 al naibii, văd că nu mi l-a dat din prima,.....poate că din a doua!

 ---Ups!

P.S.

 ...io fiul lui Bâzâilă, din familia Musca domestica ...spun că a murit de...placerea lui morbidă pentru ... ziare!


1....Povestea Românaşului ..."Pamflet"..de C.P.


.......Trăia-n un sătuc îndepartat, numit VamDus de vreo cinci ani, un tînar pe care mama sa, mai în glumă, mai în serios, îl numea: Biet Amărât Servitor Elev, căci, după cum v-aţi dat bine zeama,...ăăă,... pardon, seama, acesta, tânarul aderase la partidul Orbii Care Te Călăuzesc, pentru că aşa erau timpurile de atunci, fiecare adolescent trebuia să dea dovadă de maturitate sex.....ăăăă, maturitatea de a face lucrurile să meargă pe făgaşul lor, adică, cu alte cuvinte bine...pentru ei!

Pentru tânar acest partid era cel mai bun, deoarece este...la putere, adică, era cel mai bine vazut, de alţii, căci pe el însăşi nu se putea vedea, caci, era condus de Sef Orb care reuşe să zarească doar puţin, cam la un metru de el, şi de aceia tot ce zărea, lua acasă la el, pentru a putea să indentifice, mai târziu!

Şi credeţi-mă, că la el la domiciliu era ca la români la bazar, aveai de toate, atât de multe, de parcă avea o ţară inclusă într-o casă! Paradoxal, nu?

Odată, când facea curat tânarul , căruia mama sa îi spunea acu` Barbat Aspirant Servitor Elev, găsise în camera lui Şef Orb, chiar şi o tânară, mult mai mică decât el, care parea uitată acolo de cine stie cât timp.

--Cum te numeşti fată dragă. o întrebă tânarul care pe atunci era un elev sârguincios care avea vederi idealiste şi....era taaare bun în sufletu-i de copil intrat în adolescenţă!

--Nu mai ţin minte cum mă numesc, ştiu doar că stau de mult timp aici,cred că de vreo 19 ani şi...

-- Uau, de 19 ani, dar...pari mult mai mică decât mine!

-- Adevarat, dar sunt nedezvoltată. deoarece dacă sunt ţinută închisă hibernez, iar timpul nu mai trece peste mine, rămânând aici, voi avea vârsta la care am fost...încatuşată!

--E tare chestia asta, dar, esti singură, nu ai familie, parinţi?

--Cum să nu am, dar surorile mele sunt toate duse În Europa, căci pe acolo e mai bine, iar ele fiind mult mai în etate decât mine, au prins..alte timpuri.Iar mama mea m-a dat acestui stăpân pe care-l am acum şi care a minţit că îmi va da o casă mare, cu o curte uriaşă, ce mai, cât o ţară de mare în care să mă plimb mândra şi să îmi arăt farmecul peste tot!

Tânarul auzi un zgomot spre intrare, aşa că nu mai avu timp sa vorbeasca prea multe.

--Elibereaza-ma de aici, îi spusese tânara, care se vedea că se întristase văzând că tânarul se îndreaptă spre uşă, aşi putea, totuşi să îţi spun cum mă numesc, dar...nu pot să îmi deschid medalionul.Poţi să o faci cu mine, mă ajuţi? dureaza, doar o secundă, singură, nu pot, am nevoie de mâna unui Călăuzitor!

--Nu pot, voi fi prins de Sef Orb, sau de una din slugi, şi voi fi pedepsit!

--Făra sacrificiu, nu vei putea niciodată să obţii ce îţi doresti.Trebuie să fii mereu dispus să îţi sacrifici bunurile, familia, prietenii pentru ideal!

--Plec, nu mai pot să stau, spuse tânarul care ieşind închisese uşa care automat se blocă în urmă pentru încă 20 ani!

--Pacat că nu m-a eliberat, deja îmi amintisem cum mă numesc. Numele meu este Democraţia!


cap. 2....Povestea Românaşului ..."Pamflet"..de C.P.


....Dar, pentru a fi considerat un bun pretendent la conducerea partidului, Baiatul Ascultător Serios Educat.....pe care l-am numit aşa deoarece este mai uşor de scris, dar, mai greu de digerat, a trebuit să-şi facă bagajele şi să plece din ţara sa într-o tabară pentru schimb de experienţă, pe care să o folosească în treburile, intrene, externe, zilnice, politice, caci ne dă bine să nu neglijăm orice ni se cerea, poate cine ştie, la momentul oportun am putea pune mâna pe o bucată de putere. Şef Orb ştia că cel ce are şi o ţară , trebuie să le lase cuiva, pentru a nu le mânca molima şi ciuma sau alte boli, că aşa stă firea lucrurilor!

Aşa că, se îmbarcă pe un vapor maaare cât o ţară şi plecă împreună cu alţi aspiranţi din grupul său, cu: Fără-Fund, zis şi Nesătulul, un aspirant tare conun , pe care îl găsesti peste tot, la cel puţin 10 procente din populaţia tărilor. Bate Obrazul Celalalt, era un aspirant `nalt , de îl priveai în crestetul capului de fiecare dată ...când te aplecai! Mare calitate al acestui Bate Obrazul Celalat era că vorbea foarte rapid, de fapt aproape nici un om nu sesiza că nu îţi spunea mai nimic!

Vaporul se ridică în aer -căci în acestă ţară a românilor orice era posibil, la fel de real ca şi ieşirea ţării din rahatul în care o bagase...Şef Orb şi gaşca lor de menbri foşti, sau acuali -şi zbură către traseul stabilit de navigatorul de bord.

Zburaseră pe deasupra locuinţei lui Şef Orb, care era mare, la fel cât...Casa Palatului, de exemplu! Lumea se vedea mică, iar oamenii ca nişte găndacei, apoi din ce în ce mai mici, cât nişte furnicuţe, apoi de mărimea firelor de praf, pentru ca apoi să ajungă la marimea lor firească, adică, mici cât un nimic, care reprezenta şi valoarea lor în ochii ...celor de sus!

Au zburat foarte rapid, mai că nu aveau ce să vadă, până în tara vecină unde aveau să înveţe să facă lucrurile atât de bune cum vor fi facute în viitor!

Pe atunci Văstrângcuuşa, seful ţarii Urşilor care era taare în putere, căci bea zilnic la masă Sânge de taur şi Puterea Ursului, nu ca noi românii, care bem Poşircă de 80 de grade şi care datorită mult fregventei greşeli de redactare, suntem confundati cu romanii, de-ai lui Cezar, sau romanii lui Cioab!

Asta-i bine, dar şi rîu.De ne confundă cu unii, vin unii cu pretenţii şi ne cer să le dăm ce le-au luat stramoşii nostri, adică mojo-ul, de vin ceilalţi, ne cer cele opt lebede dar şi urmaşii lor care ar fi trebuit să se nască daca nu ar fi dispărut aproape misterios în apropierea Partidului Migrator Roman, care erau şi ei într-o tabară de acumulare de experienţă, pentru cei minori, şi acumulare de capital, pentru cei majori!

Această tabară a avut un mare răsunet în Europa, şi nu doar acolo, deoarece timp de cel puţin o decadă au reuşit să acumuleze popularitate, capital, experienţe de orice natură, pentru cei micuţi, reşedinţe foarte frumoase, cu turnuri, turnuleţe, şanţuri împrejurul castelelor, Gradul de cultură a crescut direct proporţional cu numărul de ţari vizitate, caci, au fost trimişi ambasadori prin multe locuri, iar, abilitaţile lor trebuiau completate cu vorbirea limbii, învăţarea obiceiurilor, programului de lucru, etc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu