duminică, 25 octombrie 2015

Piramidele cap 5

         Ce era sa fac? Adam murise ca un prost, pardon, ca un tip satul de singuratate si io trebuie sa merg mai departe, la fel ca pana acum.
        Nisip, din nou nisip.Decorul asta deja incepea sa ma enerveze.Dar, picioarele au inteligenta lor proprie si vor sa meraga mai departe.Nu sunt eu Bear Grill sau cum se numeste supravietuitorul ala care face emisiuni educative, sa ma sdau in vant dupa tot felul de terenuri accidentate, nisip, Iar, rai, si alte locuri exotice.
       Abia aveam vreo zece minute de mers ca simtii ceva miscare in spatele meu.Ma intoarsei sa ma uit.Nimic!
       Inca o data.Nimic.Totusi, eram sigur ca cineva ma urmareste, desi peste tot era doar nisip si un morman de bolovani in spatele meu.
      Din nou ma uit si..acelasi nisip in spatele meu. si doar ce facusem 15 pasi si...acelasi morman de bolovani in spatele meu.
       -Hm, mi se pare, sau nu vreau sa accept ca un morman de bolovani ma urmareste.Poti vorbi Morman de Bolovani, ca de urmarit, vad ca poti!
       Dupa vreo zece secunde de tacere, se auzi!
       -Nu pot vorbi!
       Dadui din cap cu compatimire.Daca nu putea sa vorbeasca, nu putea.Cred ca cineva, sau ceva, religia , nu ii permitea sa stea de vorba cu necunoscutii.totusi, cine ii permitea sa se deplaseze? In tara mea, bolovanii se depolaseaza doar daca ii urnim noi.
       Ajunsesem in fata unui lant de munti, destul de mare si greu accesibil pentru ai trece, si fara nici un drum vizibil.Dac inconjuram cred ca pierdeam ceva timp.Deja ma obisnuisem cu ideea ca am intrat in alta lume.Niciodata dupa ce fusesem expulzat, fugarit, evadat dintr-un Regat, sa ii spun asa, nu mersesem prea mult .Ajungeam in mai putin de juma de ora unde vroiam.Dara acum...
      -Hm, auzii un glas, te intrebi cum poti sa treci acest maaaare munte, nu?
      -Da , raspunsem fara a intoarce capul, privind in fata-mi in continuare.
      -Greu, cateva zile de inconjurat, si cine stie, daca vei putea trece pe acolo.
      -Asa este.Sugestii?
      -Nu, fara sugestii, doar o intrebare?
      -Ok, dar si tu imi dai un raspuns!
      -Ok, este echitabil.Cum de ai reusit sa treci de bariera pe care o pazeam?
      -Sincer , nu stiu de ce bariera vorbesti, si am trecut, pur-si-simplu! Acum intrebarea mea.
      -Ups, m-am cam pacalöit, nu a fosr raspunsul pe care-l asteptam, dar...a deal is a deal!
      -daca este greu de urcat, este greu de oclolit, nu este o trecere prin interior sau, pur si siplu sa il sar?
       -Sunt doua intrebari, asa ca, pe a doua nu o iau in calcul.Oricum cred ca esti un Oma important daca ai reusit sa treci.Nu oricine poate face asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu