miercuri, 14 octombrie 2015

Iadul.capitolul 3

              Intrasem.Nisip cat vedeam cu ochii.Parca ma asteptam la altceve de la Iad, sa fie  ceva cu flacari, oameni chinuiti, etc.Nu ca asta mi-ar place, dar, cam asa arata Iadul, in mintea alimentata de povesti si carti , a omului.Poate , de fapt, Iadul este asa cum si-l face fiecare.Voi vedea ce este.Nu prea am avut de ales dupa ce m-au dat afara din ``Drumul spre Cer``, care credeam ca este renumitul Heaven, doar dupa sapte zile, cele în care chiar de greşesti nerespectand cele 14999 de legi, articole si subarticole te tin DOAR pentru ca eşti în traning!
             Vedeam din când în când cate un copac uscat, câte un ciuline supt de seva si nici nu apucasera bine talpile sa ma arda ca...deodata in fata mea vad orasul care aparuse destul de brusc ca un miraj.Poate chiar asta o fi!
            Ma dau un pas inapoi, orasul dispare.Revin, orasul apare!
            -Hm, de ce sa îmi omor timpul gândind?Drept înainte falnici pionieri!Sau ...vajnici pioneieri! Oare exista cuvantul ``vajnic``? Nu îmi mergea internetul acolo să verific, dar ce mai conta!
            În scurt timp apărură şi primele fiinte care erau...destul de umane.Văzusem câteva filme cu Iadul si  credeam ca sunt fiinte acolo si din alte dimensiuni!Poate ca or fi, nu judecam doar dupa primii indivizi.
           Orasul era cel mai cool pe care il vazusem vreodata.O multime de clădiri superînalte, reclame colorate de te dureau ochii.Înca un punct pentru Iad.Din nou contra aşteptarilor.
           Oameni fistichiu îmbracaţi, dar si unii care aratau din anii 20.Am observat că...dar mai bine mă abţin.Nu este frumos să priveşti oamenii ca la circ, oricât de bizari ţi s-ar părea.Jigneşte!
          Vedeam si câteva creaturi mai...micute, aproape umanoide, dar oricat de ciudate erau, aveau picioare si brate doar ca era ceva cu capetele lor.La unii chiar şi cu pieile, la alţii si cu ceva extremitati care pareau să iasa din...
          După o ´juma de ora îl vazusem.Mă urmărea.Nu aveam de ce să fiu urmarit de cineva de aici, nu cunosteam pe nimeni. înca nu luasem bani cu imprumut de la cămatari, nici nu inşelasem vigilenţa vreunui soţ.Si totusi, tipul continua sa mă urmărească.
          Apoi disparu.Mă uitam la fel de fel de chioşcuri care îşi etalau marfurile mai mult sau mai puţin frumos mirositoare.Îmi lăsa gura apa la unele miasme.Nu mâncasem de vreo 14 zile, şi nici nu ceruse stomacul Se pare, totusi, ca foamea vine mâncând.
 

                                                              .........

     -Boss, am o veste buna pentru ´naltimea Ta!
     -Sa aud si, nu te mai lingusi atat.Nu sunt ´naltimea nimanui!
       Boss era un tip cam hipiot, cu parul lung, cu carare pe mijoc, care ii ajungea pana la umeri.Era imbracat foarte simplu, intr-o camasa de noapte.Se vede ca individul il luase pe nepregatite.Doi tipi care aveau fetele ascunse de niste casti romane il tineau pe un tip la vreo 30 de ani, brunet, care avea un zambet trist cand nu se uita careva atent la el.In rest parea un tip care cersea.O duzina de pumni se abatu asupra cocoasei celui brunet din partea Romanilor, sa le spunem asa.Doar un mic scancet se auzi.
       -Si ce spui ca ai?
       -Uita-te si tu ce am.Am vazut un tip care avea asta pe gat.O urma proaspata de...spini!
       Brunetul se uita foarte atent la cel pe care-l numise Boss.Acesta avea privirea pierduta undeva . departe.Tresari , apoi spuse: Il vreau, sa vad de ce este vorba.Daca este ce vreau, care sa iti fie plata slugo?
      -30 de bistari Boss!
      La un gest aproape insesizabil cocoasa paraciosului reveni in atentia pumnilor Romanilor.Dar, de aceasta data nu se mai auzi nici un suspin, ochii ´´bumbacitului´´ cautau privirea pierduta a lui Boss.



                                                              ...........





       Buna ziua om bun! Incorto te port pasii?Pot fi o calauza buna pentru cateva parale fara valoare.De fapt, cred ca as putea fi si fara bani.
       Il recunoscui.Era tipul care ma urmarise.Inseamna ca avem ceva in comul.
       Apoi cu o voce joasa spuse:
       -Daca nu stiti, cineva este interesat de dumneata aici.In curand are sa vina, mai devreme sau mai tarziu vei ajunge acolo.Cred ca stii unde te afli, sau. esti un Nou Venit?
        -Mersi de informatie, sunt nou, cred ca Nou Venit inseamna acelasi lucru.Si evident stiu ca sunt in Iad1
        -Ooooo, un tip care si-a invatat bine lectia.de obicei, 99% afla dupa luni de zile unde sunt, iar marea lor majoritate refuza sa creada.Iadul seamana al dracu´ de bine cu ce este pe acasa,Si cei mai multi sunt japonezii, care inca se cred in Tokio.Al naibii disagnerul asta, nu putea da o fata a altui oras mai cunoscut, al Israelului, Damascului, Babilonului, sau al Romei, de ce nu?
        Eu il ascultam pe individ.Nu aveam inca o parere facuta asupra a ce vroia dar...aveam tot timpul de a afla. O.K. si acum?
        -Acum, poti veni cu mine, te invit la masa.Aici, nimeni nu refuza o masa gratuita.Totul costa!
        Dupa fatada de cladiri majestuase, daca stiai pe ce alei ascunde sa intri, dadeai si de partea nu la fel de placuta.Mahala intr-un cuvant. Un amestec  amestec de bordee din chirpici sau doar niste chestii din carton, de care te mirai cum de stau neluate de vant.
         Am oprint in fata unui cocine, care nu avea mai mult de doi pe doi, am deschgis usa principala care, ciudat, era inchisa cu un sistem de inchidere nemaivazut de mine. Singura camera intunecata avea o masa pe colt, un pat cu paie si...cateva vase peste masa.o rogojina tinea loc de patura.
        Gazda, care nu se prezentase, lua cele tria vase de pe masa, le puse langa pat, apoi urca cu picioarele pe masa.
         -Urca si tu. este loc pentru amandoi.
          Am urnat.tipul facu ceva ce doar el vazu, un cod de bocanituri in masa, iar aceasta incepu a cobori usor in podeaua de pamant, la vreo doi metri dedesupt. Am coborat dupa gazda, si am avut timp sa vad cum masa urca actionata de un piston.
          Eram intr-o galerie destul de generoasa, puteam merge fara sa ne aplecam. Dupa un minut, am ajuns la o rascruce. unde erau mai multe culuare, care duceau in directii siferite, unele in sus altele oblice.Am ales unul din ele, am inaintat un minut, apoi alta rascruce, alt culuar si...am intrat intr-o camera ce parea a face parte dintr-o casa.
         - Home sweet home!Intrati, va rog!
         Imi deschise usa din fata mea.Aceasta dadea intr-o camera mare, ce parea a face parea a fi dintr-un palat.Inalta de peste 8 metri, spatioasa, avea lejer 100 m patrati .O masa de 12 persoane trona pe mijloc.Era mobilata intr-un stil arhain, dar placut.
         -Aseaza-te, te rog.Bine ai venit in umila mea locuinta.lasa-ma sa te spal püe picioare.
          Mai cu forta, ma aseza pe un scaun cu spatar inalt, trase lighianul gol, turna din carafa inalta apa, apoi ma spala.Nu ma impotrivii, invatasem din rai si din casa Mortii ca locuitorii acestia aveau tabieturi ciudate pt noi.
         Dupa procesul spalarii, se spala si el pe maini, imi pusese inainte o bucata de paine, dupa ce o rupsese in doua si isi lua si el partea cea mai mica, rupsese bucata de barza, cateva masline si curmale.
         -Iti multumesc pentru masa.Luai formal cate o imbucatura.Stiam ca doar dusmanii nu mananca la aceiasi masa la unele popoare.Nu puteam sa il las sa creada asa ceva.Eu nu mancam. nu mancasem niciodata dupa...moartea corpului meu.
         -Iti multumesc ca ai muscat din bucatele casei mele.Hai sa iti arat camera mea.Odihneste-te, apoi, maine avem treaba.Totusi, ma voi purta ca o gazda buna si iti voi raspunde la intrebarile tale pe care le ai, dar daca ceva va fi in contradictie cu ale mele,  voi evita un raspuns complet, sau , dupa caz, te voi minti.Astea sunt regulile aici.Accepti?
          -Desigur.Ce anume vrei de la mine.Nu cred ca doar ti -ai oferit servicile.Am vazut ca ma urmareai.
           -Da, stiu. eu am o calitate, cel putin, care ma caracterizeaza doar pe mine.fiecare fiinta are ceva unic fata de ceilalti, la fel cum si tu ai.Cine are mai multe calitati unice, ete mai puternic decat altii.Cum foloseste el puterea, este doar alegerea lui.Calitatea de care iti spun eu este...miros obiectele magice.Le simt. Am mai auzit ca au fost fiinte ca mine, asa ca, pentru ca sa fiu unic, mai am o calitate, aceea ca nu simt durerea.trebuie sa fiu lovit foarte tare, pentru a simti.cateodata cineva reuseste sa ma faca sa simt, atunci, pana la mieztul noptii, corpul meu poate simti atingerea tandra a femeilor usoare, gustul acrisor al vinului, mirosul unei fripturi in sange.Merteu, eu caut aceste dureri, lupt in arene si custi, ma arunc de pe cladiri, atac ursi , dupa ce li s-au taiat ghearele si au botnite, chestii din astea, intelegi tu.Tipul aluia caruia ii spun Boss. cauta oameni ca tine
         -Adica?
         -Tu ai un obiect magic la tine, dar unul fooooare puternic.L-a, simtit inainte de a te vedea, de a intra in campul meu vizual.Am cautat tot orasul timp de o zi, apoi am verificat toate fiintele.
         -Cam rapid te-ai miscat.Io sunt in Iad doar decateva ore.
         -Tu ai venit prin desert.Timpul este distorsionat in afara orasului.% minute acolo, inseamna zile aici.Poate, mai mult.Asa ca mi-am dat seama ca tre sa fii in desert, dar nu in unul oarecare ci in cel care vine dinspre Rai.fiinte care vin din Rai aici, sunt putine man.Deci, esti cineva special.
         -Putine?Acolo spuneau ca...
         -Amice, acolo spuneau ce erau invatati sa spuna.Cei care spuneau . nici ei nu stiu.Sunt niste robotei care, au mai putin in comul cu fiintele umane si mai mult cu masinile.Doar masinile fac de li se spun pana gresesc.oamenii, nu!ala este raiul masinilor, nu al fiintelor.De aceia exista fele de fel de fractiuni care vor sa dubmineze sistemul.
         -Stii destule despre Rai.Ai fost si tu pe acolo?
         -Amendamentul!
         -Aha!Si, tru ce faci cu asemenea calitate?
         Gazda se uita lung la mine, apoi pentru o secunda se uiat la gatul meu, si spuse:
         -Fac ce este bun pentru mine, niciodata ce este bun pentru alti!
         -Asta inseamna ca, acum faci ceva rau pt mine!
         -Ar putea insemna si asta, dar, poate ca tu esti investitia, descoperirea mea.Ceva de genul.Oricum, ce ai tu, nu se poate lua.
           -Adica?
           -Prietene, tu porti Crucea cu Spini, care este o amuleta foarte puternica ce, nu poate fi luata, ci doar daruita.
           -Poate as putea sa o daruiesc!
           -Vezi sa nu!A fost daruita deja.Poate, secolul viitor.
           -Cineva ar putea sa ma tina ostatec afara in desert si...timpul va trece aici, vreo un an, poate doi!
            Gazda ramase cu gura cascata.Se vedea ca fusese luat prin surprindere.
            -Nu imi mai da idei man!Nu sunt recunoscut pentru faptele mele altruiste.Crede-ma!Hai sa iti arat camera ta!
            Mi-am dat seama ca conversatia a luat sfarsit.Incepeam sa imi fac o parere despre acest loc.nu era diferit de lumea noastra cu nimic.aici, macar omul este sincer si iti spune , pe fata. ca te va vinde , tragand pentru partea lui, indiferent de poziutia ta.Esti DOAR o gasca buna de jumulit.
           Mi-a aratat dormitorul.Arata in regula, nu asa ciudat ca in Palatul Mortii.
           -Sa ai o odihna placuta.daca vrei sa lasi ceva, nu pot sa te trimi in curtea din spate, asa ca . am improvizat aici un loc pentru chestiile jenante.Acolo este.acumio ma retrag sa imi fac rutina.Odihna placuta.Dac nu vrei sa dormi, te poti plimba prin casa.poti intra in orice incapere, doar afara nu poti iesi.Doar eu te pot scoate, tu, poti da doar in alte locuinte,sau in lava, Locuinta este ...sub pamant.
         Ii vazui dormitorul lui.Patul era nedesfacut, iar pe tot peretele din spatele patului,  trona un afis
 cu un copac de care era spanzurat un tip.

                                                                 ............

           -Boss , uita-te pe aparat.asta este obiectul pe care il are.
           -Nu mai imi spune Boss!
           -Atunci, poate imi spui numele tau?
     Boss ii arunca o privire lunga, dar blanda.Spuse:
            -Cu ce te ar ajuta daca stii numele meu?
             -Poate as vinde informatia cuiva care plateste bine.  
             -Prostii!Nu intereseaza pe nimeni adevaratul meu nume!
             -Poate ai fi surprins sa afli cate inseli.Zambetul mieros persista pe fata acestuia.
     Seria de pumni continua din partea Romanilor.Tradatorul, nu se complica sa scoata nici macar un sunet!
      Boss privi atent in obieectul pe care interlocutorul i-l aratase.Se vedea ca il intereseaza.
        -Este original?
        -Eu nu vand fake-uri!
        -Ha,ha,ha!Nici tu nu te crezi!Mincinosule!
        -Multumesc!Este original, dar, cred ca stii ca nu poti sa il folosesti vreodata.Dar. io stiu cum sa il folosesc.
         -Stii vreo metoda de extragere, sau, il tii intr.un loc unde timpul trece...mai repede, sa spunem?
         -Hmmm!
         -Acum despre pret!cat vrei pe el?
         -Stii care este pretul meu, niciodata negociabil.
         -Stiu, dar, vreau sa o aud de la tine!
         -Bine, o vei auzi.30 de arginti!
         -Accept.Acum da-mi-l! stiu ca nu esti asa de neatent sanu il protejezi.
         -Cu altii, nu sunt,Cu tine, nu imi fac probleme.este neprotejat, doar adormit, pana il trezesc io, se intelege.
         -OK!
      Dupa un scurt tim intrasem in incaperea unde se afla Boss. Nu stiam de ce sunt acolo, cum am ajuns. Dupa Romani, il vazui si pe cel ce fusese gazda mea noaptea trecuta.
        -Buna ziua om bun.Ia un loc.Am inteles ca nu prea esti de pe aici.Esti, poate un Calator?
        -Buna ziua! Nu prea sunt de pe aici, nu stiu ce inseamna la tine ´´Calator`´.Pentru mine inseamna cineva care merge.Nu intentionez sa stau prea mult poe aici, se inlelege.
        -Interesant, si cum vei isi din Rai?
        -Poate cunosti pe careva interesat, sa spunem 99,99% sa iasa de aici, fara, poate de dtaff, de diavoli, ceva se genul?
        -Amice, se vede ca esti nou pe aici.NIMENI nu vrea sa plece de aici.De fapt, este o glumaproasta ca Iadul este cel rai, si Raiul cel bun.Crede-.ma, cine a fost in ambele, prefere 99,99% Iadul.
        -De ce, iti ofera mai multe posibilitati de a face ce vrei su puterea acumulata?
        -Mda, si asta este.Dar, cine ar vrea sa facace vor altii, sa stai cuminte, sa nu injuri, sa nu faci multi copii, sa nu furi, sa nu futi, sa nu te masturbezi, sa nu bei mult, sa nu iti elimi adversarii politici, de afaceri, din dragoste, sa nu pedepsesti pe cine trebuie...si lista esre despul de mare.pot continua o zi.Nimeni, nu vrea aceste conditii.Doar cei cu retard, care nu pot gandi pentru ei, ci o fac altii, aratand ce ar fi bine de facul.bull shit amice.
         -Pentru cineva asa de sfant ca tine, injuri cam des spiuonule. spude fosta mea gazda.
         -Amice, nu sunt spion , stii ca am decenta MEREU de a spune adevarul, nu ca asa iti impune acest loc.
         -Ha,ha,ha!Hai, da pe fata ca ai fost in Rai...Issuse!
       Cel numit Issus, se uita o clipa lung la cel care-l numi asa. apoi, se facu ca nu vazu agitatia celor doi Romani.Continua;
         -Prietene, nu potri face nimic cu aceasta.Crede-ma.Doar. imi poti face un bine!
         -Vedem noi amice cat bine iti fac.Acum. noi pleca, stiu ca stii si tu ca voi pleca.Ceva lovituri nu?
         -De ce nu, daca asta iti doresti?
       Totusi, nu primi nici o lovitura.se vedea ca Romanii inca erau nedumeriti.
        -Heei. stiga fosta mea gazda, loviturile!!!
      Acestia, parca trezindu-se din somn, facura ce trebuiasa faca!
        -Multumesc baieti.sunteti patetici.Niciodata nu am simtit mare bvranza!Apoi iesi din camera.
      Cel numit Issus, se intoarse catre mine.
        -Amice Calator, sa iti spun asa, creed ca ai inteles cumsta traba aici.Mai avem inca 5 minute de vorbit, asa ca lasa.ma sa te lamuresac.Aici NIMENI NU ISI SPUNE PE NUME.Soar esti in Iad.Faptul ca cineva iti stie numele, inseamna ca ii oferi putere.sa spunem ca tu furi ceva, si acum , cu noile metode pe care le au oamenii, iti vede camera fata si vei fi identificat.Daca ai o masca pe fata, prederabil a unui dusman se al tau, altul va fi tras la raspundere.De aceea locuitorii Iadului nu vor sa se stie.Si in Biblie scrie despre Diavoli, ca daca le stii numele, stii cum sa ii invingi, deoarece cineva amai facut-o.Tu crezi ca io nu stiu ca Tradatorul se va duce sa fructifice avantajulacesta?Astept de mul acest lucru. dar el, nu stiu de ce, a tot amanat.abia astazi s-a decis.cred ca stii cine este, nu?
        -Sincer, as putea trage o concluzie. dupa putinele fapte pe care le cunosc.
        -Tu poti trage concluzia corecta Calatotule.Stii de ce?Pentru ca tu detii niste calitati pe care , evident, nimeni nu le are.Dar, tu ai cel putin doua.Si vei mai avea.Asta te va face a fi un calator prin lumi, cum nu este decat unul la 1000 de ani.Se asteapta lucruri mari de la tine Omule.Aici, vei fi cunoscut posteritatii drept Calatorul, nume care va fi scris in Cartile Iadului.Si...nu este rau, deloc.Acum, avem companie!
         Usa se deschise. Doi diavoli mari intrasera.Eram mai mult curios decat speriat.Diavolii aveau doar bust, picioarele le erau foarte foarte subtiri,Si aveau cam 2,5 metri inaltime.
         -Avem un nume rostit aici si o reclamatie ca cineva ar fi...ilegal.sa mergem!




                                                             ...............



          Aproape ca disparusem cat de rapid mergeam dintr-un loc in altul.Abia venisera indivizii si eram in fata unei cladiri impunatoare, pe care scria mare  ´´IAD´´Niste statui cu diavoli supradimensionati tronal de o parte si de alta a intrarii.In rest arata cao cladire guvernamentala, cam, destul de ironic, cu o Judecatorie.
         Dupa plimbarea prinmai multe anticamere, dupa a zecea intrare. io si cel numit Issus, ajunsesem in fata unui birou in care era un individ ce statea cu spatele la noi.Acesta parea destul de uman imbracat intr-un costul elegant.Intr timp Issus imi spuse.
         -Deci, cine crezi ca sunt io?Sau, celalati tip?
       Nu apucasem sa raspund caci, individul care se uita pe fereastra se intoarse cu fata la noi.Am ramas surprin deoarece tipul, nu avea fata.
        -Buna ziua domnilor.Va place fata mea?Aceasta este fata me pentru personaje importante.
        -Buna ziua  sa va fie, la fel cum va fi si ziua noastra d-le...
         -Poti sa imi spui simplu: Seful Iadului, sau Lucifer, Nichiduta, Diavolul, sau cum doresti.Iti dai seama ca, cu mine nu se aplica regula  ca mi se stie numele.
         -Si atunci, de ce porti o masca? de ce nu ai fat. il imtreb eu cu un glas timid?
         -Cummmmmmmmmmmmm!Un glas ca de tunet umplu incaperea.Cel putin 12 ferestre se sparsera, si, cei doi diavoli care asteptau la intrare se facusera mici de 10 cm, si fugisera.Cum indraznesti sa intrebi asa ceva?Insinuiezi ca imi este frica?Stii cine sunt io? Sunt nascut aici, sunt Unicul, nimeni nu ma poate ucide. nu simt durerea, doar plöacerea de a pedepsi. Doar cinevacare are aceasta putere ar putea avea sansa de a ma detrona, si...aici FIECARE are o singura putere, pe care nimeni nu o mai are.da, iti voi arata fata mea biet muritor de rand ce esti.sa vad, ce poti face cu asta?
       Fata ii aparuse.Arata cam mic de statura, o frunte bombata, o tinuta trufasa.Imi parea fata tare cunoscuta, sigur vazusem pe undeva o poza.
       -Asta sunt io vierme.Ma cunosti?
       Io nu ii raspunsem la intrebare.cred ca asta il enerva mai tare.
       -Si daca cineva are calitatea, sa ii zicem asa de a nu simti durerea, ar fi un bun conducator al Iadului, nuasa? Asta inseamna sa nu poti simti, atingerea unue femei, gustui acrisor al vinului, sau mirosul unei fripturi in dange.chestia asta ar fi cam...sa spunem, ener5vanta, si desigur, o calitatr buna de a fi conducator.cand nu simti durere, e fain, nu poti fi ranit in lupte, iti curge sangele si...supusii nu vor da inapoi demoralizati si...
         Ma asteptam sa mai urle si sa mai sparga vreo trei ferestre, sar, nu se auzi nimic.In schimb, ma trata cu o privire lunga si profunda, si fata i se schimba, o mustata micuta model ´musca´´ ii aparu.Isi puse mainile la spate si veni catre mine.avea vreo 50 de ani, poate mai mult si, cum isi tinea mana, vazui ca si-o misca destul dde stangaci.
       -Hm, interersant, tu esti Calatorul care abia a venit in Iad si a ajund la mine in biron DOAR in 24 de ore.Interesant.Spui ca tu...stii pe cineva care nu sinte durere? Sau, staiasa, aici nu are cum sa fie o asemenea fiinta, dar...daca ar veni din alta parte, dinRai, de exemplu, ar putea exista.asta nu inseanma, insa ca si va fi in locul meu.deci, cam tu ai putea fi.Interesant.Dar, sa mai ocup de Spion.Ce faci Issuse? Nu iti merge trenusoara bine acolo sus?Nu pre ai...copii, sa inteleg , si asta, ar putea enerva chiar si pe unul ca tine.Raspunsul meu este NU, un nu categoric si...dispari de aici.am treburi mai importante decat tine.Pa!
        Facu un gest cu degetele mare si aratator, se auzi un pocnet si...Issus disparu.
       -AAA. ce s-a intamplat cu el? a murit?
       -Chiar daca a murit, maine va fi din nou in aceasta dimensiune.Crezi ca scapi asa usor din iad?Nimeni, nu scapa, doar Eu sunt cel care poate rlibere pe careva,Doar eu!Deci, tu esti ala?
       Ca la un semn, doua tribune aparura.Pe ele stateau cel putin 5000 de diavoli,Femei rosii ca si ei, cu fesele tari si cu tate mari si sexi, le aruncau hanburgari.Desi nu se auze nici un sunrt se vedea ca tipii erau atenti la ce se petrecea in camera.Era ...ca la un meci american de baseball, doar ca spectatorii erai 99% rosii, aveau coarne si erau destul de frumosi la fete, ca niste manechini.
       -Hei, ce se intampla, cine a lasat vizibilitatra?
       -Tu Sefu, cine altul, raspunse unul din Diavolii de la usa.
       -Cummmm? Un nou pocnet din degete si  Diavolul disparu.Da,să lasam spectatorii să urmarească meciul dintre nine si adversarul meu.
        -Bine Hitler, cum spui tu, sau poate , Napoleon.Vad ca ti-a placut sa ai nume sonore, la cât căcat ai facut in lume!
        Diavolul rămase cu gura căscată şi ...în curgea o bală din gură.

                                                   

                                                        .....



          După o 'juma de oră, ostilităţile au fost incheiate, Diavolul admiţând că este mai inteligent daca m-ar conduce personal în afara iadului, pentru a fi sigur că nu ader la postul lui.A demonstrat că raţiunea unui om de afaceri  este mai bună decât eliminarea unui adversar.Dar, asta este o altă poveste!.


                                                                   
       








..............




   
     
 
   

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu