luni, 10 noiembrie 2014

Urzeala Toalete...Tronurilor, sau Povestea lu` Prâslea Vodă!...pamflet

           A fost o dată un imperatore pe nume Băse...Acesta conducea o ţară de demagogi, oportunişti, bişniţa...comercianţi, în cazurile fericite, şi de săraci, şi săraci şi săraci în restul cazurilor. The Dude avea mai mulţi fii si fiice, care erau oficial în clubul său de Copii, sau din flori, care se aflau în Opoziţie.
          Într-o zi din luna noiembrie, i-a chemat pe toţii copii lui la un loc, şi a spus următoarele: (Vă rog, fără camere video...)
          -Copii mei, io acum nu mai pot să conduc Regatul, că m-am cam expirat, dar  vi-l las vouă, la fel cum a procedat şi predecesorul meu...tată.Dar, io nu-s ca el,un perversache care ne-a chemat pe toţi copii lui şi ne-a spus fiecăruia în parte că LUI are să-i lase Regatul.Io vă spun verde în faţă cui îl las!
          -Mie, mi se cuvine, că sunt Cea mai frumoasă!... se auzi un glasucior voit subţiat,
         -Ba mie, că eu am vederea mai bun, nu ca a lu' Chioru'!
         -Ba mie, că eu am fost manechin in tinereţe şi aveam abdomen adevărat 100% , nu ca la ăia din 300 care le aveau pictate!
         -Ba mie . că eu sunt...
         -Ba mie că eu nu sunt...
         LINIŞTE şi... DEZBRĂCARE!
         În mai puţin de un minut, toată lumea se dezbrăcă fără a scoate un cuvânt, demonstrând, dacă nu o disciplină tiranică, cel puţin puterea obişnuinţei.
        -Tu Fromoaso, eşti locomotiva, iar tu, Chiorule, eşti ultimul vagon.Execuratea!
          Chiorul se umflă în pectorali puţin, apoi îşi pupă ambii bicepşi.
         -Suckerilor...  
         -...iar eu, voi fi în spatele tău băiete...spuse Regele...
         -Dar ai spus că EU sunt ultimul,  D-le Pr...
         -ĂĂĂĂ, io sunt Tatăl, nu Preşedinte, ai auzit?
         -Da Tata...
         -Deci, io îl aleg succesor pe Prâslea cel Voinic...
         -Dar, cine este Prâslea asta?, întrebară toţi în acelaşi timp.
         -Chiar nu ştiţi?
        După cinci secunde, se auzi un glas.
        -Io sunt!
         Se auziră râsete de peste tot.
        -Ai vrea tu, dar meriţi un premiu pentru perspicacitate.Prâslea este ...cel care va câştiga, se înţelege!
                                                    .........


        ...şi Frumoasa se împiedică de mătărânga unui necioplit de pitic care îi divertea pe cei din galeria de Privitori, şi căzu de-a berbeleacul după doar 5 metri din cursă.Alţii nici măcar nu voise să intre pe ultima sută de metri, motivând că nu au cochiliile sau genunchierele la ei.
          Primii doi se depărtaseră de al treilea, şi...pe ultimii 10 metri, am înţeles de ce renunţase unul că nu avea cocchilie!Muşcături . zgârieturi, pişcături, ciupituri, şuturi la dorsal, ameninţări, piedici, tot arsenalul de mişcări au fost aplicate, exact până la trecerea liniei de sosire.
         Nu am avut ochelarii la mine să văd cine a trecut primul, dar abia aştept fotofinişul, şi râd, şi voi continua a mai râde de toţi cei care au făcut parte din Galerii, crezând că dacă candidatul lor va câştiga, ceva nou se va întâmpla.Ceva taxe noi, se vor întâmpla, cu siguranţă, că de, concursurile regale, cu mare cheltuială se ţin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu