duminică, 2 septembrie 2012

Colecţionarul de arici!!!

...nu îl ştii pe Gheorghe, vecinul meu care este lefegiu la o firmă arabă, dar care are sediul în oraşul vecin, că unde locuieşte el, nu e loc de o frmă aşa de mare .Dacă nu îl ştii îţi spun el despre el.
     Are acasă ca animal de companie...arici.Da, ai auzit bine, are arici!Auzi mă, el să aibă animale de companie, el, pe care eu, l-am văzut de cel puţin trei ori cum a dat câte un şut căţelului doamnei Maricica , de la etajul doi, şi a prins motanul lu' dom doctor Lupaşcu şi cu o bucată de liţă l-a decoiat, că făcea prea mult tam-tam nopţie?!?Aş putea să mai spun încă cel puţin cinci cazuri în care a arătat că este foarte crud cu animalele, inclusiv cu câinele mamei sale, pe care l-a bătut de l-a luat Benga.
     No aştia mai mici şi mai proşti din cartier, chiar am us pariu pe o beşică nouă la 40 de lei, care avea să ale primul, câştiga, evident, de ce acest Gheorghe are arici, sau...de ce îi plac, sau , de unde dracul a făcut rost de ei.
     Ne-am interesa la cele două Pet-uri din oraş dacă au, au avut, sau vor avea arici.Răspunsul a fost nu, un nu categoric, chiar la Pet-ul din Centru Vechi, vânzătorul a ţiut exprs să întăracă spusele cu câte un şut în cururile a doi dintre noi, care nu au avut loc suficient să o şteargă afară.
      Am trecut aoi la căutarea pe internet a locurilor unde puteau fi găsite aceste creaturi ciudate, în afară de pădure, se înţelege.
       După o săptămână, interesul pierise, până când soluţia a venit de la cineva la care nu ne-am fi aşteptat, de la bastardu' lu' Ghe.care spusese că l-a auzit cu urechil lui pe Ghe. când îi spusese femeia, că în timp ce se uşurase la pădure ceva a înţepat-o la curuţ, şi când s-a ridicat speriată şi ofuscată a văzut acel arici draguţ, care pesemne că avea chiar acolo culcuş, sau îşi căuta de ...lucru. La care Ghe, nostalgic spusese...Femeie, tu te-ai dus la muncă, dar ai cules arici cu curul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu